Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Порохнавець, Ю. Е. | |
dc.date.accessioned | 2020-10-06T09:20:21Z | |
dc.date.available | 2020-10-06T09:20:21Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7291 | |
dc.description | Порохнавець, Ю. Е. Використання змішаних методів навчання стратегій мотиваційного нгавчання ESL у загальноосвітній школі ( на прикладі англомовних країн: Австралія) [Рукопис] : дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 014 "Середня освіта(Мова та література(англійська)) " / Ю. Е. Порохнавець; наук.кер. В.І. Гарапко. - Мукачево : МДУ, 2019. - 99 с. | en_US |
dc.description.abstract | Метою даної кваліфікаційної роботи є дослідження мотиваційних стратегій навчання англійської мови, як другої іноземної мови (ESL) в контексті класу, досліджуючи мотиваційні стратегії навчання, які вчителі використовують та наскільки учні сприймають ці стратегії як мотивуючі в Австралії. Відповідно до мети поставлено такі завдання дослідження: 1) проаналізувати вітчизняний і закордонний досвід впровадження змішаного навчання в освітній процес. 2) з'ясувати його сутність та можливості упровадження в процес вивчення другої іноземної мови; 3) порівняти стратегічні погляди науковців з їх практичною реалізацією в ЗСО та проаналізувати застосування змішаних методів з метою тріангуляції кількісних та якісних даних. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | інформаційно-комунікаційних технологій | en_US |
dc.subject | змішане навчання | en_US |
dc.subject | навчання англійської мови | en_US |
dc.subject | друга іноземна мова | en_US |
dc.title | Використання змішаних методів навчання стратегій мотиваційного навчання ESL у загальноосвітній школі ( на прикладі англомовних країн: Австралія) | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |