Репозиторий Dspace

Використання змішаних методів навчання стратегій мотиваційного навчання ESL у загальноосвітній школі ( на прикладі англомовних країн: Австралія)

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Порохнавець, Ю. Е.
dc.date.accessioned 2020-10-06T09:20:21Z
dc.date.available 2020-10-06T09:20:21Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7291
dc.description Порохнавець, Ю. Е. Використання змішаних методів навчання стратегій мотиваційного нгавчання ESL у загальноосвітній школі ( на прикладі англомовних країн: Австралія) [Рукопис] : дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 014 "Середня освіта(Мова та література(англійська)) " / Ю. Е. Порохнавець; наук.кер. В.І. Гарапко. - Мукачево : МДУ, 2019. - 99 с. en_US
dc.description.abstract Метою даної кваліфікаційної роботи є дослідження мотиваційних стратегій навчання англійської мови, як другої іноземної мови (ESL) в контексті класу, досліджуючи мотиваційні стратегії навчання, які вчителі використовують та наскільки учні сприймають ці стратегії як мотивуючі в Австралії. Відповідно до мети поставлено такі завдання дослідження: 1) проаналізувати вітчизняний і закордонний досвід впровадження змішаного навчання в освітній процес. 2) з'ясувати його сутність та можливості упровадження в процес вивчення другої іноземної мови; 3) порівняти стратегічні погляди науковців з їх практичною реалізацією в ЗСО та проаналізувати застосування змішаних методів з метою тріангуляції кількісних та якісних даних. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject інформаційно-комунікаційних технологій en_US
dc.subject змішане навчання en_US
dc.subject навчання англійської мови en_US
dc.subject друга іноземна мова en_US
dc.title Використання змішаних методів навчання стратегій мотиваційного навчання ESL у загальноосвітній школі ( на прикладі англомовних країн: Австралія) en_US
dc.type Thesis en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись