dc.contributor.author |
Порохнавець, Ю. Е. |
|
dc.date.accessioned |
2020-10-06T09:20:21Z |
|
dc.date.available |
2020-10-06T09:20:21Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7291 |
|
dc.description |
Порохнавець, Ю. Е. Використання змішаних методів навчання стратегій мотиваційного нгавчання ESL у загальноосвітній школі ( на прикладі англомовних країн: Австралія) [Рукопис] : дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 014 "Середня освіта(Мова та література(англійська)) " / Ю. Е. Порохнавець; наук.кер. В.І. Гарапко. - Мукачево : МДУ, 2019. - 99 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Метою даної кваліфікаційної роботи є дослідження мотиваційних стратегій навчання англійської мови, як другої іноземної мови (ESL) в контексті класу, досліджуючи мотиваційні стратегії навчання, які вчителі використовують та наскільки учні сприймають ці стратегії як мотивуючі в Австралії.
Відповідно до мети поставлено такі завдання дослідження:
1) проаналізувати вітчизняний і закордонний досвід впровадження змішаного навчання в освітній процес.
2) з'ясувати його сутність та можливості упровадження в процес вивчення другої іноземної мови;
3) порівняти стратегічні погляди науковців з їх практичною реалізацією в
ЗСО та проаналізувати застосування змішаних методів з метою тріангуляції кількісних та якісних даних. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
інформаційно-комунікаційних технологій |
en_US |
dc.subject |
змішане навчання |
en_US |
dc.subject |
навчання англійської мови |
en_US |
dc.subject |
друга іноземна мова |
en_US |
dc.title |
Використання змішаних методів навчання стратегій мотиваційного навчання ESL у загальноосвітній школі ( на прикладі англомовних країн: Австралія) |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |