Abstract:
Метою даної кваліфікаційної роботи є дослідження мотиваційних стратегій навчання англійської мови, як другої іноземної мови (ESL) в контексті класу, досліджуючи мотиваційні стратегії навчання, які вчителі використовують та наскільки учні сприймають ці стратегії як мотивуючі в Австралії.
Відповідно до мети поставлено такі завдання дослідження:
1) проаналізувати вітчизняний і закордонний досвід впровадження змішаного навчання в освітній процес.
2) з'ясувати його сутність та можливості упровадження в процес вивчення другої іноземної мови;
3) порівняти стратегічні погляди науковців з їх практичною реалізацією в
ЗСО та проаналізувати застосування змішаних методів з метою тріангуляції кількісних та якісних даних.
Description:
Порохнавець, Ю. Е. Використання змішаних методів навчання стратегій мотиваційного нгавчання ESL у загальноосвітній школі ( на прикладі англомовних країн: Австралія) [Рукопис] : дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 014 "Середня освіта(Мова та література(англійська)) " / Ю. Е. Порохнавець; наук.кер. В.І. Гарапко. - Мукачево : МДУ, 2019. - 99 с.