Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Попович, Оксана Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T07:00:33Z | |
dc.date.available | 2020-10-02T07:00:33Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7285 | |
dc.description | Попович О. М. Підготовленість студентів до роботи з дітьми третього року життя в сенсорно збагаченому середовищі / О. М. Попович // Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Вінниця, ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 3 березня 2020 р.) – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2020. – Вип. 9. - С. 360-363 | en_US |
dc.description.abstract | Акцентується увага на необхідності ґрунтовного дослідження шляхів і методів впливу сенсорно збагаченого середовища на особистісний розвиток у ранньому віці. Представлено власне розуміння сенсорно збагаченого середовища сучасних закладів дошкільної освіти. Охарактеризовано інтерактивний метод організації підготовки майбутніх фахівців до роботи з дітьми раннього віку ORID, який є базовим методом залучення і лежить в основі багатьох інструментів командної роботи та методу сфокусованого обговорення. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Вінниця | en_US |
dc.subject | студенти | en_US |
dc.subject | діти третього року життя | en_US |
dc.subject | інтерактивний метод ORID (ОРІП) | en_US |
dc.subject | сенсорно збагачене середовище | en_US |
dc.subject | підготовленість до роботи з дітьми | en_US |
dc.title | Підготовленість студентів до роботи з дітьми третього року життя в сенсорно збагаченому середовищі | en_US |
dc.type | Article | en_US |