dc.contributor.author |
Попович, Оксана Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-10-02T07:00:33Z |
|
dc.date.available |
2020-10-02T07:00:33Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7285 |
|
dc.description |
Попович О. М. Підготовленість студентів до роботи з дітьми третього року життя в сенсорно збагаченому середовищі / О. М. Попович // Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Вінниця, ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 3 березня 2020 р.) – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2020. – Вип. 9. - С. 360-363 |
en_US |
dc.description.abstract |
Акцентується увага на необхідності ґрунтовного дослідження шляхів і методів впливу сенсорно збагаченого середовища на особистісний розвиток у ранньому віці. Представлено власне розуміння сенсорно збагаченого середовища сучасних закладів дошкільної освіти. Охарактеризовано інтерактивний метод організації підготовки майбутніх фахівців до роботи з дітьми раннього віку ORID, який є базовим методом залучення і лежить в основі багатьох інструментів командної роботи та методу сфокусованого обговорення. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Вінниця |
en_US |
dc.subject |
студенти |
en_US |
dc.subject |
діти третього року життя |
en_US |
dc.subject |
інтерактивний метод ORID (ОРІП) |
en_US |
dc.subject |
сенсорно збагачене середовище |
en_US |
dc.subject |
підготовленість до роботи з дітьми |
en_US |
dc.title |
Підготовленість студентів до роботи з дітьми третього року життя в сенсорно збагаченому середовищі |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |