DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Генезис сутності конкурентних переваг підприємства

Zur Kurzanzeige

dc.contributor.author Пугачевська, Катерина Йосипівна
dc.contributor.author Гомба, Микола Васильович
dc.date.accessioned 2020-09-23T08:29:53Z
dc.date.available 2020-09-23T08:29:53Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7258
dc.description Пугачевська К. Й. Генезис сутності конкурентних переваг підприємства / К. Й. Пугачевська, М. В. Гомба // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка" : збірник наукових праць / гол. ред. Т. В. Черничко. - Мукачево : МДУ, 2020. - Випуск 1(13). - С. 113-118 en_US
dc.description.abstract Проблеми формування конкурентних переваг завжди будуть актуальні для підприємств, які функціонують в ринковій економіці. На даному етапі розвитку глобальної економічної системи здатність формувати конкурентні переваги забезпечує їх подальший розвиток загалом. Тому дослідження підходів до формування стійких конкурентних переваг набуває особливої актуальності для сучасних підприємств. Водночас подальшого, більш поглибленого розгляду потребують окремі аспекти формування конкурентних перевага на підприємстві, зокрема, їх ідентифікація, конкретизація етапів, механізмів формування і можливостей врахування у мінливому конкурентному середовищі. В статті розглянуто та узагальнено підходи до визначення конкурентних переваг підприємств. Висвітлено їх основні характеристики та можливості забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Розкрито зміст поняття «конкурентна перевага». Досліджено фактори та чинники формування конкурентних переваг підприємства в умовах мінливого зовнішнього середовища. Визначено місце і роль конкурентних переваг в системі конкурентних відносин. Встановлено причинно-наслідкові зв’язки взаємопов'язаних понять «конкурентна перевага» та «конкурентоспроможність». Показано роль конкурентних переваг у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства, розкрито їх сутність. Обґрунтовано доцільність врахування конкурентних переваг підприємств з урахуванням реальних умов їхньої діяльності. Виділено п’ять етапів: «факторний», «витратний», «якісний», «адаптивний» та «інноваційний» в еволюції ключових джерел формування конкурентних переваг. Встановлено, що підприємствам необхідно розвивати власні унікальні здібності, які в поєднанні з ресурсами стають основою стратегії підприємства і забезпечують йому формування конкурентних переваг. Обґрунтовано, що отримання конкурентної переваги можливе за допомогою реалізації конкурентної стратегії. Визначено, що пріоритетним завданням постає питання формування саме стійких конкурентних переваг (переваги вищого рівня), що забезпечують конкурентоспроможність на довгострокову перспективу, використовуючи конкурентні переваги, посилюючи позиції на ринку, нарощуючи можливості для стратегічного розвитку підприємства в майбутньому. Подальші дослідження будуть спрямовані у напрямі визначення шляхів підвищення конкурентоспроможності та формування конкурентних переваг суб'єктів господарювання. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject конкурентні переваги en_US
dc.subject конкурентна стратегія en_US
dc.subject підприємство торгівлі en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject споживач en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject цінність en_US
dc.title Генезис сутності конкурентних переваг підприємства en_US
dc.type Article en_US


Dateien zu dieser Ressource

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

DSpace Suche


Erweiterte Suche

Stöbern

Mein Benutzerkonto