dc.contributor.author |
Пугачевська, Катерина Йосипівна |
|
dc.contributor.author |
Лизанець, Анжела Гейзівна |
|
dc.contributor.author |
Полянська, В. Е. |
|
dc.date.accessioned |
2020-09-16T06:22:03Z |
|
dc.date.available |
2020-09-16T06:22:03Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7231 |
|
dc.description |
Пугачевська К. Й. Особливості просування товарів на міжнародні ринки / К. Й. Пугачевська, А. Г. Лизанець, В. Е. Полянська // Східна Європа: економіка, бізнес та управління : науково-практичний журнал. - Дніпро, 2020. - Випуск 1 (24). - С. 132-137 |
en_US |
dc.description.abstract |
у статті розглянуто сутність, інструменти просування товару, рекомендації щодо управління ним, а також формування стратегії просування товарів на міжнародні ринки. Визначено залежність просування товарів від застосовуваних методів виходу підприємства на міжнародний ринок. Проаналізовано особливості та тенденції розвитку методів просування в Україні та світі. Серед інших методів просування товарів вітчизняним підприємствам рекомендовано подальшу активізацію просування через інтернет. Визначено, що просування є важливою частиною маркетингу підприємств і використовується для інформування, переконування, нагадування споживачам про товари, ідеї, діяльність. Зазаначено, що українським підприємствам потрібно спиратися на досвід розвинених країн: систематично керувати просуванням, використовувати нестандартні та сучасні методи з урахуванням особливостей міжнародного середовища. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Дніпро |
en_US |
dc.subject |
просування товару |
en_US |
dc.subject |
управління просуванням |
en_US |
dc.subject |
стратегія просування |
en_US |
dc.subject |
маркетингові комунікації |
en_US |
dc.subject |
Інтернет-маркетинг |
en_US |
dc.subject |
реклама |
en_US |
dc.subject |
стимулювання збуту |
en_US |
dc.title |
Особливості просування товарів на міжнародні ринки |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |