Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Микуланинець, Леся Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2020-09-02T07:01:48Z | |
dc.date.available | 2020-09-02T07:01:48Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7201 | |
dc.description | Микуланинець Л. М. Творчість Тетяни Теличко в етнокультурному розвитку фортепіанного мистецтва Закарпаття кінця ХХ – початку ХХІ століття / Л. М. Микуланинець // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. – Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 29. Том 5. – С. 144-148 | en_US |
dc.description.abstract | Творчість Т. Теличко – вагома сторінка в еволюції професійного мистецтва Закарпаття. В педагогічній діяльності мисткині відобразилося поєднання традицій східноєвропейських і західноєвропейських піаністичних шкіл. Цей синтез знайшов свою реалізацію у формуванні власної дидактичної системи, домінуючою рисою якої є етнокультурна специфіка. Виховуючи студентів на засадах провідних світових фортепіанних методик, викладач розкриває їх креативний потенціал; кристалізує високу якість звуку; удосконалює інтелектуальні та технічні можливості; виробляє аксіологічне ставлення до духовних надбань людства тощо. Напрацювання Т. Теличко у виконавстві представлені інтерпретацією багатогранних стильових і жанрових зразків. З позиції тематики цього дослідження особливо цінними є популяризація на теренах України доробку майстрів краю, що допомагає утвердженню регіонального композиторського мистецтва в національному соціокультурному просторі; гастролі за кордоном, які вплинули на інтеграцію закарпатського колориту в європейський музичний континуум. Оскільки закладений у змісті опусів образний характер відображає грані ментальності мешканців певної території, то їх трактування потребує своєрідного розуміння. Воно часто втілює не тільки професійні прийоми фортепіанної гри, але й імітує фольклорні естрадні принципи проживаючих у краї етносів – українців, угорців, чехів, словаків, румунів та інших. Піаністика Т. Теличко демонструє досконале володіння багатою палітрою художніх засобів гри, що сприяє донесенню етнокультурних особливостей області. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | етнокультура | en_US |
dc.subject | фортепіанне мистецтво Закарпаття | en_US |
dc.subject | педагогічна діяльність | en_US |
dc.subject | виконавська творчість | en_US |
dc.subject | Т. Теличко | en_US |
dc.title | Творчість Тетяни Теличко в етнокультурному розвитку фортепіанного мистецтва Закарпаття кінця ХХ – початку ХХІ століття | en_US |
dc.type | Article | en_US |