dc.contributor.author |
Куцин, Еріка Карлівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-08-17T10:37:11Z |
|
dc.date.available |
2020-08-17T10:37:11Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7173 |
|
dc.description |
Куцин Е. К. Специфіка впливу арт-терапевтичного механізму на школяра / Е. К. Куцин // Dynamics of the development of world science : abstracts of VI International scientific and practical conference (19-21 February 2020). – Vancouver, Canada, 2020. – С. 636-639 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розглядається вплив арт-терапії на психіку і соматичний стан школяра. Доводиться, що арт-терапія має значний гармонізуючий вплив на психіку і фізичний стан дитини. Обґрунтовується можливість її застосування в практиці профілактики і лікування негативних психічних і фізичних станів дітей. А також висвітлюється проблема впровадження у навчально-виховний процес арт-терапевтичного механізму як засобу психолого-педагогічної адаптації особистості в умовах глобалізації суспільства. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Vancouver, Canada |
en_US |
dc.subject |
арт-терапія |
en_US |
dc.subject |
музичне мистецтво |
en_US |
dc.subject |
психічний стан |
en_US |
dc.subject |
лікування |
en_US |
dc.subject |
вплив |
en_US |
dc.subject |
школярі |
en_US |
dc.title |
Специфіка впливу арт-терапевтичного механізму на школяра |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |