dc.contributor.author |
Куцин, Еріка Карлівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-08-16T14:46:58Z |
|
dc.date.available |
2020-08-16T14:46:58Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7169 |
|
dc.description |
Куцин, Е. К. Проведення ігор-казок у пісочниці та їх значення у житті дітей із соціально-психологічними проблемами / Е. К. Куцин // Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору : науково-практичний журнал. – Київ, 2019. – №4.Книга 2.Том ІІ (84). – С. 331-339. – [Копія] [Фахове видання] [Журнал проіндексовано]. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті показана можливість використання пісочної арт-технології в роботі з дітьми молодшого віку. Описано ресурси піску як художнього матеріалу. Казкотерапія на піску органічно вписується у ігрову діяльність дітей, не створює додаткової напруги для дитини,яка відчувала стрес після пережитої травматичної,стресової ситуації. Вона відволікає дітей від значущих переживань,оживляє сферу фізичних відчуттів, заблокованих в результаті психічної травми, не розвиває втоми, так як базується на вже сформованих навичках і уміннях. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ |
en_US |
dc.subject |
пісочна арт-технологія |
en_US |
dc.subject |
раннє дитинство |
en_US |
dc.subject |
дошкільний вік |
en_US |
dc.subject |
креативна педагогіка |
en_US |
dc.subject |
дошкільна освіта |
en_US |
dc.title |
Проведення ігор-казок у пісочниці та їх значення у житті дітей із соціально-психологічними проблемами |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |