Abstract:
У статті показана можливість використання пісочної арт-технології в роботі з дітьми молодшого віку. Описано ресурси піску як художнього матеріалу. Казкотерапія на піску органічно вписується у ігрову діяльність дітей, не створює додаткової напруги для дитини,яка відчувала стрес після пережитої травматичної,стресової ситуації. Вона відволікає дітей від значущих переживань,оживляє сферу фізичних відчуттів, заблокованих в результаті психічної травми, не розвиває втоми, так як базується на вже сформованих навичках і уміннях.
Description:
Куцин, Е. К. Проведення ігор-казок у пісочниці та їх значення у житті дітей із соціально-психологічними проблемами / Е. К. Куцин // Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору : науково-практичний журнал. – Київ, 2019. – №4.Книга 2.Том ІІ (84). – С. 331-339. – [Копія] [Фахове видання] [Журнал проіндексовано].