Abstract:
У статті вказано актуальність розробки та просування позитивного образу України та територіальних брендів її регіонів як за кордоном, так і всередині країни за рахунок видовищних дійств. Підвищення привабливості регіону і формування ефективного організаційно-економічного механізму розвитку потребує діючої системи менеджменту подієвого туризму.
Description:
Зеленська, Л. В. Базовий менеджмент подієвого туризму / Л. В. Зеленська, Ф. Ф. Шандор // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гог. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. – Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. – №2(27), Ч. 1. – С.12-17. – (Index Copernicus, ResearchBib, SJIF/Inno-Space, CiteFactor, Infobase Index, DRJI, Turkish Education Index.).