Репозиторий Dspace

Сутнісна характеристика арттерапевтичної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Куцин, Еріка Карлівна
dc.date.accessioned 2020-08-13T19:09:08Z
dc.date.available 2020-08-13T19:09:08Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7156
dc.description Куцин Е. К. Сутнісна характеристика арттерапевтичної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва / Е. К. Куцин // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. – Одеса, 2019. – Випуск 19. Том 2. – С. 22-25. en_US
dc.description.abstract У статті розглянуто особливості формування арттерапевтичної компетенції студентів - майбутніх учителів музичного мистецтва. Конкретизовано поняття «арттерапія». Виділено етапи її реалізації, визначено основні принципи роботи над формуванням арттерапевтичної компетенції, її складники. Проаналізовано створення умов для осягнення суті процесу психологічної допомоги з використанням мови образотворчої експресії, формування готовності до використання здоров'язберігаючих технологій при створенні психологічно комфортного та безпечного освітнього середовища в установі. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Одеса en_US
dc.subject арттерапевтична компетентність en_US
dc.subject комунікативно-культурологічна та особистісна компетенції en_US
dc.subject арттерапія en_US
dc.title Сутнісна характеристика арттерапевтичної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва en_US
dc.type Article en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись