00 DSpace/Manakin Repository

Формування продуктової стратегії підприємств готельного бізнесу в умовах ринкових змін

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хаустова, Ксенія Михайлівна
dc.contributor.author Чорій, Маріанна Василівна
dc.contributor.author Ільтьо, Тетяна Іванівна
dc.date.accessioned 2020-08-10T13:26:10Z
dc.date.available 2020-08-10T13:26:10Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7139
dc.description Хаустова К.М. Формування продуктової стратегії підприємств готельного бізнесу в умовах ринкових змін / К.М. Хаустова, М.В. Чорій, Т.І. Ільтьо // Науковий вісник Полісся. – Чернігів : ЧНТУ, 2020. – № 1 (20). – С. 43-48 en_US
dc.description.abstract Стратегічне управління є однією з важливих функцій у готельній індустрії, реалізація якої покликана забезпечити конкурентоспроможність та довгострокову ефективність функціонування підприємства на ринку готельних послуг. Сучасні умови розвитку готельної індустрії вимагають постійної адаптації представників даного бізнесу до змінних чинників зовнішнього середовища. Водночас, розвиток підприємств у довгостроковій перспективі потребує забезпечення сталості, збалансованості та створення найбільш оптимальних умов для здійснення бізнес-процесів, що виступають основою для надання ефективних та якісних послуг споживачам. Саме тому, концепція стратегічного управління готельного підприємства повинна спрямовуватися на забезпечення економічної стабільності та конкурентоспроможності розвитку в умовах адаптації до ринкових змін. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject інновації en_US
dc.subject готельний продукт en_US
dc.subject стратегічне управління en_US
dc.subject готельний бізнес en_US
dc.subject продуктова стратегія en_US
dc.subject адаптація en_US
dc.title Формування продуктової стратегії підприємств готельного бізнесу в умовах ринкових змін en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу