Репозиторий Dspace

Концептуальні підходи до змісту і форм підготовки майбутніх викладачів фортепіано у Словацькій Республіці

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Тетерюк-Кінч, Юлія Сергіївна
dc.date.accessioned 2020-08-10T13:16:28Z
dc.date.available 2020-08-10T13:16:28Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7138
dc.description Тетерюк-Кінч Ю.С. Концептуальні підходи до змісту і форм підготовки майбутніх викладачів фортепіано у Словацькій Республіці / Ю. С. Тетерюк-Кінч // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 68. – С.213-216 en_US
dc.description.abstract Розглядаються вимоги до підготовки майбутніх викладачів фортепіано у Словацькій Республіці. Детально аналізуються зміст і форма навчання та їх ключові моменти. Надається характеристика підготовки бакалаврів, магістрів та докторантів музичних навчальних закладів Словаччини. Ця стаття відкрила низку питань, пов’язаних із вивченням підходів словацьких учених до формування набору вимог, моделювання змісту навчання в академіях і консерваторіях та окреслення його ключових компонентів. Підготовка фахівців розглядається як потреба суспільства у створеній системі знань, умінь, навичок, професійних якостей майбутнього фахівця, що формується в процесі навчання. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ en_US
dc.subject зміст і форми підготовки en_US
dc.subject викладачі фортепіано en_US
dc.subject музична освіта en_US
dc.title Концептуальні підходи до змісту і форм підготовки майбутніх викладачів фортепіано у Словацькій Республіці en_US
dc.type Article en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись