Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Тетерюк-Кінч, Юлія Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2020-08-10T13:16:28Z | |
dc.date.available | 2020-08-10T13:16:28Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7138 | |
dc.description | Тетерюк-Кінч Ю.С. Концептуальні підходи до змісту і форм підготовки майбутніх викладачів фортепіано у Словацькій Республіці / Ю. С. Тетерюк-Кінч // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 68. – С.213-216 | en_US |
dc.description.abstract | Розглядаються вимоги до підготовки майбутніх викладачів фортепіано у Словацькій Республіці. Детально аналізуються зміст і форма навчання та їх ключові моменти. Надається характеристика підготовки бакалаврів, магістрів та докторантів музичних навчальних закладів Словаччини. Ця стаття відкрила низку питань, пов’язаних із вивченням підходів словацьких учених до формування набору вимог, моделювання змісту навчання в академіях і консерваторіях та окреслення його ключових компонентів. Підготовка фахівців розглядається як потреба суспільства у створеній системі знань, умінь, навичок, професійних якостей майбутнього фахівця, що формується в процесі навчання. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Київ | en_US |
dc.subject | зміст і форми підготовки | en_US |
dc.subject | викладачі фортепіано | en_US |
dc.subject | музична освіта | en_US |
dc.title | Концептуальні підходи до змісту і форм підготовки майбутніх викладачів фортепіано у Словацькій Республіці | en_US |
dc.type | Article | en_US |