dc.contributor.author |
Синевич, Інна Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-08-10T10:47:56Z |
|
dc.date.available |
2020-08-10T10:47:56Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7137 |
|
dc.description |
Синевич І.С. Структура та зміст квазіпрофесійного досвіду / І.С. Синевич // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського. Серія: Педагогіка : науковий журнал. – Одеса, 2019. – №2 (127). – С. 53-60 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розкрито зм іст квазіпрофесійного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва. Визначено, що формування квазіпрофесійного досвіду студентів шляхом їх квазіпрофвсійної діяльності в освітньому процесі передбачає моделювання умов музичнопедагогічної діяльності, створення певних моделей ситуацій, у яких майбутній фахівець на основі здобутих знань і досвіду може практикуватися в успішному виконанні навчально-виховних функцій учителя. Наголошується, що процес формування квазіпрофесійного досвіду також сприяє зростанню творчо-пізнавальної активності, стій ко сті професійної мотивації студентів т а формуванню у них позитивного, ціннісного ставлення до професії педагога-музиканта. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Одеса |
en_US |
dc.subject |
квазіпрофесійний досвід |
en_US |
dc.subject |
майбутній вчитель музичного мистецтва |
en_US |
dc.subject |
досвід |
en_US |
dc.subject |
структура |
en_US |
dc.title |
Структура та зміст квазіпрофесійного досвіду |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |