DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Структура та зміст квазіпрофесійного досвіду

Zur Kurzanzeige

dc.contributor.author Синевич, Інна Сергіївна
dc.date.accessioned 2020-08-10T10:47:56Z
dc.date.available 2020-08-10T10:47:56Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7137
dc.description Синевич І.С. Структура та зміст квазіпрофесійного досвіду / І.С. Синевич // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського. Серія: Педагогіка : науковий журнал. – Одеса, 2019. – №2 (127). – С. 53-60 en_US
dc.description.abstract У статті розкрито зм іст квазіпрофесійного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва. Визначено, що формування квазіпрофесійного досвіду студентів шляхом їх квазіпрофвсійної діяльності в освітньому процесі передбачає моделювання умов музичнопедагогічної діяльності, створення певних моделей ситуацій, у яких майбутній фахівець на основі здобутих знань і досвіду може практикуватися в успішному виконанні навчально-виховних функцій учителя. Наголошується, що процес формування квазіпрофесійного досвіду також сприяє зростанню творчо-пізнавальної активності, стій ко сті професійної мотивації студентів т а формуванню у них позитивного, ціннісного ставлення до професії педагога-музиканта. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Одеса en_US
dc.subject квазіпрофесійний досвід en_US
dc.subject майбутній вчитель музичного мистецтва en_US
dc.subject досвід en_US
dc.subject структура en_US
dc.title Структура та зміст квазіпрофесійного досвіду en_US
dc.type Article en_US


Dateien zu dieser Ressource

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

DSpace Suche


Erweiterte Suche

Stöbern

Mein Benutzerkonto