Короткий опис(реферат):
У статті розкрито зм іст квазіпрофесійного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва. Визначено, що формування квазіпрофесійного досвіду студентів шляхом їх квазіпрофвсійної діяльності в освітньому процесі передбачає моделювання умов музичнопедагогічної діяльності, створення певних моделей ситуацій, у яких майбутній фахівець на основі здобутих знань і досвіду може практикуватися в успішному виконанні навчально-виховних функцій учителя. Наголошується, що процес формування квазіпрофесійного досвіду також сприяє зростанню творчо-пізнавальної активності, стій ко сті професійної мотивації студентів т а формуванню у них позитивного, ціннісного ставлення до професії педагога-музиканта.
Суть розробки, основні результати:
Синевич І.С. Структура та зміст квазіпрофесійного досвіду / І.С. Синевич // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського. Серія: Педагогіка : науковий журнал. – Одеса, 2019. – №2 (127). – С. 53-60