00 DSpace/Manakin Repository

Структура квазіпрофесійного досвіду

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Синевич, Інна Сергіївна
dc.date.accessioned 2020-08-10T10:39:59Z
dc.date.available 2020-08-10T10:39:59Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7136
dc.description Синевич І.С. Структура квазіпрофесійного досвіду / І.С. Синевич // Ijes : іnternational journal of education and science. – Харків, 2019. – Том 2, №2. – С. 35-36 en_US
dc.description.abstract У статті розкрито зміст квазіпрофесійного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва. Визначено, що формування квазіпрофесійного досвіду студентів шляхом їх квазіпрофвсійної діяльності в освітньому процесі передбачає моделювання умов музичнопедагогічної діяльності, створення певних моделей ситуацій, у яких майбутній фахівець на основі здобутих знань і досвіду може практикуватися в успішному виконанні навчально-виховних функцій учителя. Наголошується, що процес формування квазіпрофесійного досвіду також сприяє зростанню творчо-пізнавальної активності, стійкості професійної мотивації студентів т а формуванню у них позитивного, ціннісного ставлення до професії педагога-музиканта. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Харків en_US
dc.subject квазіпрофесійний досвід en_US
dc.subject майбутній вчитель музичного мистецтва en_US
dc.subject досвід en_US
dc.subject структура en_US
dc.title Структура квазіпрофесійного досвіду en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу