Zusammenfassung:
У статті розкрито зміст квазіпрофесійного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва. Визначено, що формування квазіпрофесійного досвіду студентів шляхом їх квазіпрофвсійної діяльності в освітньому процесі передбачає моделювання умов музичнопедагогічної діяльності, створення певних моделей ситуацій, у яких майбутній фахівець на основі здобутих знань і досвіду може практикуватися в успішному виконанні навчально-виховних функцій учителя. Наголошується, що процес формування квазіпрофесійного досвіду також сприяє зростанню творчо-пізнавальної активності, стійкості професійної мотивації студентів т а формуванню у них позитивного, ціннісного ставлення до професії педагога-музиканта.
Beschreibung:
Синевич І.С. Структура квазіпрофесійного досвіду / І.С. Синевич // Ijes : іnternational journal of education and science. – Харків, 2019. – Том 2, №2. – С. 35-36