Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Синевич, Інна Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2020-08-08T10:21:37Z | |
dc.date.available | 2020-08-08T10:21:37Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7130 | |
dc.description | Синевич І.С. Роль діяльнісного підходу у формуванні квазіпрофесійного досвіду майбутнього педагога-музиканта / І.С. Синевич // Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць / [редкол.: Безлюдний О. І. (голов. ред.) та ін.)]. – Умань : Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини, 2018. – Вип. 17. – С. 97-104 | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглядається суть поняття "підхід" в освітніій діяльності, особливості підготовки педагогів-музикантів до майбутньої професійної діяльності з позиції діяльнісного підходу в освітньому процесі. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Умань | en_US |
dc.subject | діяльність | en_US |
dc.subject | діяльнісний підхід | en_US |
dc.subject | квазіпрофесійний досвід | en_US |
dc.subject | педагог-музикант | en_US |
dc.title | Роль діяльнісного підходу у формуванні квазіпрофесійного досвіду майбутнього педагога-музиканта | en_US |
dc.type | Article | en_US |