00 DSpace/Manakin Repository

Роль діяльнісного підходу у формуванні квазіпрофесійного досвіду майбутнього педагога-музиканта

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Синевич, Інна Сергіївна
dc.date.accessioned 2020-08-08T10:21:37Z
dc.date.available 2020-08-08T10:21:37Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7130
dc.description Синевич І.С. Роль діяльнісного підходу у формуванні квазіпрофесійного досвіду майбутнього педагога-музиканта / І.С. Синевич // Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць / [редкол.: Безлюдний О. І. (голов. ред.) та ін.)]. – Умань : Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини, 2018. – Вип. 17. – С. 97-104 en_US
dc.description.abstract У статті розглядається суть поняття "підхід" в освітніій діяльності, особливості підготовки педагогів-музикантів до майбутньої професійної діяльності з позиції діяльнісного підходу в освітньому процесі. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Умань en_US
dc.subject діяльність en_US
dc.subject діяльнісний підхід en_US
dc.subject квазіпрофесійний досвід en_US
dc.subject педагог-музикант en_US
dc.title Роль діяльнісного підходу у формуванні квазіпрофесійного досвіду майбутнього педагога-музиканта en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу