dc.contributor.author |
Синевич, Інна Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-08-08T10:21:37Z |
|
dc.date.available |
2020-08-08T10:21:37Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7130 |
|
dc.description |
Синевич І.С. Роль діяльнісного підходу у формуванні квазіпрофесійного досвіду майбутнього педагога-музиканта / І.С. Синевич // Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць / [редкол.: Безлюдний О. І. (голов. ред.) та ін.)]. – Умань : Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини, 2018. – Вип. 17. – С. 97-104 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розглядається суть поняття "підхід" в освітніій діяльності, особливості підготовки педагогів-музикантів до майбутньої професійної діяльності з позиції діяльнісного підходу в освітньому процесі. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Умань |
en_US |
dc.subject |
діяльність |
en_US |
dc.subject |
діяльнісний підхід |
en_US |
dc.subject |
квазіпрофесійний досвід |
en_US |
dc.subject |
педагог-музикант |
en_US |
dc.title |
Роль діяльнісного підходу у формуванні квазіпрофесійного досвіду майбутнього педагога-музиканта |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |