dc.contributor.author |
Синевич, Інна Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-08-08T10:02:16Z |
|
dc.date.available |
2020-08-08T10:02:16Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7127 |
|
dc.description |
Синевич І.С Квазіпрофесійний досвід: категоріальний аналіз / І. С. Синевич // Педагогічна освіта: теорія і практика : збірник наукових праць. – Кам'янець-Подільський, 2018. – Випуск 25 (2-2018). Частина 1. – С. 178-184 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті здійснено аналітичний огляд наукових праць із проблеми досвіду особистості. Здійснено загальнонауковий аналіз поняття “досвіду” з точки зору суспільних наук, зокрема філософії, соціології, естетики, психології та педагогіки. Розкрито поняття “квазіпрофесійного досвіду”, визначено його сутність у системі професійної підготовки майбутнього педагога. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільськ |
en_US |
dc.subject |
досвід |
en_US |
dc.subject |
квазіпрофесійний досвід |
en_US |
dc.subject |
педагог |
en_US |
dc.title |
Квазіпрофесійний досвід: категоріальний аналіз |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |