dc.contributor.author |
Синевич, Інна Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-08-08T09:57:54Z |
|
dc.date.available |
2020-08-08T09:57:54Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7126 |
|
dc.description |
Синевич І. С. Педагогічне моделювання в умовах квазіпрофесійної діяльності / І. С. Синевич // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць. – Мукачево : МДУ, 2016. – Випуск 2(4). – С. 81-84 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті обґрунтовано роль педагогічного моделювання в умовах квазіпрофесійної діяльності майбутніх фахівців. Розкрито мету та основні завдання квазіпрофесійних тренінгів, що доють можливість обдумати ефективні моделі поведінки у педагогічно змодельованих ситуаціях та сприяють реалізації теоретичних знань на практиці. Проаналізовано роль ігрових технологій у квазіпрофесійній діяльності майбутніх педагогів-музикантів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
квазіпрофесійна діяльність |
en_US |
dc.subject |
педагогічне моделювання |
en_US |
dc.subject |
педагогічна ситуація |
en_US |
dc.subject |
навчально-педагогічні ігри |
en_US |
dc.subject |
ділова та рольова гра |
en_US |
dc.subject |
квазіпрофесійні тренінги |
en_US |
dc.title |
Педагогічне моделювання в умовах квазіпрофесійної діяльності |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |