Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Щербан, Тетяна Дмитрівна | |
dc.contributor.author | Гоблик, Володимир Васильович | |
dc.date.accessioned | 2020-07-27T09:21:28Z | |
dc.date.available | 2020-07-27T09:21:28Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7085 | |
dc.description | Щербан Т. Д. Дистанційна освіта в умовах екстремальної ситуації (на прикладі самоізоляції: березень-травень 2020 року): наукове видання / Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик.– Мукачево: РВВ МДУ, 2020 – 160 с. | en_US |
dc.description.abstract | Використовуючи результати соціологічного дослідження студентів, аспірантів та викладачів університету, автори аналізують переваги й недоліки дистанційної освіти в екстремальній ситуації, зокрема, в умовах вимушеної самоізоляції через епідемію коронавірусу. Здійснено зіставлення результативності освітнього процесу в умовах очного і дистанційного навчання. Показано відмінність дистанційної освіти як прогресуючої комунікаційної форми в навчальному процесі та освіти в умовах вимушеної самоізоляції і масового синдрому побоювання захворювання через епідемію. Книга адресована керівникам органів управління освітою, керівникам і викладачам організацій професійної освіти, а також всім, хто цікавиться питанням соціології освіти | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | дистанційна освіта | en_US |
dc.subject | екстремальна ситуація | en_US |
dc.subject | приклад самоізоляції | en_US |
dc.title | Дистанційна освіта в умовах екстремальної ситуації (на прикладі самоізоляції: березень-травень 2020 року) | en_US |
dc.type | Book | en_US |