dc.contributor.author |
Щербан, Тетяна Дмитрівна |
|
dc.contributor.author |
Гоблик, Володимир Васильович |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-27T09:21:28Z |
|
dc.date.available |
2020-07-27T09:21:28Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7085 |
|
dc.description |
Щербан Т. Д. Дистанційна освіта в умовах екстремальної ситуації (на прикладі самоізоляції: березень-травень 2020 року): наукове видання / Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик.– Мукачево: РВВ МДУ, 2020 – 160 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Використовуючи результати соціологічного дослідження студентів, аспірантів та викладачів університету, автори аналізують переваги й недоліки дистанційної освіти в екстремальній ситуації, зокрема, в умовах вимушеної самоізоляції через епідемію коронавірусу. Здійснено зіставлення результативності освітнього процесу в умовах очного і дистанційного навчання. Показано відмінність дистанційної освіти як прогресуючої комунікаційної форми в навчальному процесі та освіти в умовах вимушеної самоізоляції і масового синдрому побоювання захворювання через епідемію. Книга адресована керівникам органів управління освітою, керівникам і викладачам організацій професійної освіти, а також всім, хто цікавиться питанням соціології освіти |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
дистанційна освіта |
en_US |
dc.subject |
екстремальна ситуація |
en_US |
dc.subject |
приклад самоізоляції |
en_US |
dc.title |
Дистанційна освіта в умовах екстремальної ситуації (на прикладі самоізоляції: березень-травень 2020 року) |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |