Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Щербан, Тетяна Дмитрівна | |
dc.contributor.author | Щербан, Ганна Вікентіївна | |
dc.date.accessioned | 2020-07-24T11:54:47Z | |
dc.date.available | 2020-07-24T11:54:47Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7081 | |
dc.description | Щербан Т.Д. Психологічні особливості формування життєвих перспектив першокурсників / Т.Д. Щербан, Г.В. Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія» : зб. наук. пр. / Ред. кол. : Пазюра Н. В. (гол. ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – Випуск 1 (11). – С. 270-273 | en_US |
dc.description.abstract | Мета представленого дослідження полягає в емпіричному дослідженні психологічних особливостей розвитку цінностей життєвих перспектив студентів. Проведений кореляційний аналіз отриманих емпіричних даних довів взаємозалежність тривожності, рефлективності, самоставлення та ціннісних орієнтацій в юнацькому віці, що мають певний вплив на узгодження життєвих перспектив юнаків. Факторний аналіз дозволив виокремити фактори розвитку ціннісної сфери студентів: «соціальність»; «Я - концепція»; «ауторефлексія»; «екстернальність». Перспективою подальших досліджень є розробка та апробація корекційної програми, яка буде спрямована на розвиток виокремлених факторів, що детермінує розвиток всієї системи цінностей життєвих перспектив студентів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | корекційна програма | en_US |
dc.subject | психодіагностичні методи | en_US |
dc.subject | ціннісна сфера | en_US |
dc.subject | детермінація | en_US |
dc.subject | професійне навчання | en_US |
dc.title | Психологічні особливості формування життєвих перспектив першокурсників | en_US |
dc.type | Article | en_US |