Репозиторий Dspace

Психологічні особливості формування життєвих перспектив першокурсників

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Щербан, Тетяна Дмитрівна
dc.contributor.author Щербан, Ганна Вікентіївна
dc.date.accessioned 2020-07-24T11:54:47Z
dc.date.available 2020-07-24T11:54:47Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7081
dc.description Щербан Т.Д. Психологічні особливості формування життєвих перспектив першокурсників / Т.Д. Щербан, Г.В. Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія» : зб. наук. пр. / Ред. кол. : Пазюра Н. В. (гол. ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – Випуск 1 (11). – С. 270-273 en_US
dc.description.abstract Мета представленого дослідження полягає в емпіричному дослідженні психологічних особливостей розвитку цінностей життєвих перспектив студентів. Проведений кореляційний аналіз отриманих емпіричних даних довів взаємозалежність тривожності, рефлективності, самоставлення та ціннісних орієнтацій в юнацькому віці, що мають певний вплив на узгодження життєвих перспектив юнаків. Факторний аналіз дозволив виокремити фактори розвитку ціннісної сфери студентів: «соціальність»; «Я - концепція»; «ауторефлексія»; «екстернальність». Перспективою подальших досліджень є розробка та апробація корекційної програми, яка буде спрямована на розвиток виокремлених факторів, що детермінує розвиток всієї системи цінностей життєвих перспектив студентів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject корекційна програма en_US
dc.subject психодіагностичні методи en_US
dc.subject ціннісна сфера en_US
dc.subject детермінація en_US
dc.subject професійне навчання en_US
dc.title Психологічні особливості формування життєвих перспектив першокурсників en_US
dc.type Article en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись