dc.contributor.author |
Щербан, Тетяна Дмитрівна |
|
dc.contributor.author |
Щербан, Ганна Вікентіївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-24T11:54:47Z |
|
dc.date.available |
2020-07-24T11:54:47Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7081 |
|
dc.description |
Щербан Т.Д. Психологічні особливості формування життєвих перспектив першокурсників / Т.Д. Щербан, Г.В. Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія» : зб. наук. пр. / Ред. кол. : Пазюра Н. В. (гол. ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – Випуск 1 (11). – С. 270-273 |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета представленого дослідження полягає в емпіричному дослідженні психологічних особливостей розвитку цінностей життєвих перспектив студентів. Проведений кореляційний аналіз отриманих емпіричних даних довів взаємозалежність тривожності, рефлективності, самоставлення та ціннісних орієнтацій в юнацькому віці, що мають певний вплив на узгодження життєвих перспектив юнаків. Факторний аналіз дозволив виокремити фактори розвитку ціннісної сфери студентів: «соціальність»; «Я - концепція»; «ауторефлексія»; «екстернальність». Перспективою подальших досліджень є розробка та апробація корекційної програми, яка буде спрямована на розвиток виокремлених факторів, що детермінує розвиток всієї системи цінностей життєвих перспектив студентів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
корекційна програма |
en_US |
dc.subject |
психодіагностичні методи |
en_US |
dc.subject |
ціннісна сфера |
en_US |
dc.subject |
детермінація |
en_US |
dc.subject |
професійне навчання |
en_US |
dc.title |
Психологічні особливості формування життєвих перспектив першокурсників |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |