dc.contributor.author |
Фенчак, Любов Михайлівна |
|
dc.contributor.author |
Зябловська, Дарина Євгенівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-24T11:34:01Z |
|
dc.date.available |
2020-07-24T11:34:01Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7078 |
|
dc.description |
Фенчак Л.М. Аналіз стану професійної підготовки майбутніх дизайнерів у закладах вищої освіти Європи / Л.М. Фенчак, Д.Є. Зябловська // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія» : зб. наук. пр. / Ред. кол. : Пазюра Н. В. (гол. ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – Випуск 1 (11). – С. 242-248 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розглядається стан професійної підготовки майбутніх дизайнерів у вищих навчальних закладах Європи, що мають найвищий світовий рейтинг серед університетів за напрямком «Мистецтво та дизайн» за версією QS 2019 року. Авторами визначено основні тенденції дизайн освіти в Європі: фахова підготовка має прикладний характер та особистісно-орієнтований напрям розвитку; тісний зв’язок із реальним виробництвом для забезпечення студентів досвідом роботи. На основі узагальнення визначено, що у розглядуваних вищих навчальних закладах Європи багатопрофільна освіта та наукові дослідження глибоко інтегровані з прикладною освітою, дизайном та бізнес-мисленням. Наукова новизна дослідження полягає у аналітичному порівнянні стану професійної підготовки майбутніх дизайнерів у європейських закладах вищої освіти, що мають світовий рейтинг серед університетів за напрямком «Мистецтво та дизайн» за версією QS 2019 року. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
майбутній фахівець |
en_US |
dc.subject |
професійна підготовка |
en_US |
dc.subject |
дизайн-освіта |
en_US |
dc.subject |
система освіти |
en_US |
dc.subject |
якість освіти |
en_US |
dc.subject |
вища освіта |
en_US |
dc.title |
Аналіз стану професійної підготовки майбутніх дизайнерів у закладах вищої освіти Європи |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |