Короткий опис(реферат):
У статті порушено проблему аналізу сучасної освітньої реформи Норвегії. З’ясовано, що ця країна посідає провідне місце серед розвинених держав щодо освітньої політики, а її рівень є вагомим чинником інтелектуального, економічного, соціального, науковотехнічного, інноваційно-технологічного і культурного розвитку. Наукова новизна дослідження: представлено авторське бачення освітньої реформи Норвегії. З’ясовано, що орієнтуючись на сучасний ринок праці, норвезька освіта до пріоритетів сьогодення відносить: вміння оперувати інноваційними технологіями та знаннями; поєднання традиційної та альтернативної освіти, державної і приватної; підвищення ролі і значення освіти в житті суспільства, перетворення її на реальну виробничу та соціальну силу, центральну з’єднуючу ланку системи «наука - техніка - людина - виробництво – культура».
Суть розробки, основні результати:
Лалак Н.В. Сучасні тенденції реформування системи освіти Норвегії / Н.В. Лалак, М.В. Граб // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія» : зб. наук. пр. / Ред. кол. : Пазюра Н. В. (гол. ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – Випуск 1 (11). – С. 229-232