dc.contributor.author |
Лалак, Наталія Володимирівна |
|
dc.contributor.author |
Граб, Мар’яна Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-24T11:26:39Z |
|
dc.date.available |
2020-07-24T11:26:39Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7077 |
|
dc.description |
Лалак Н.В. Сучасні тенденції реформування системи освіти Норвегії / Н.В. Лалак, М.В. Граб // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія» : зб. наук. пр. / Ред. кол. : Пазюра Н. В. (гол. ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – Випуск 1 (11). – С. 229-232 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті порушено проблему аналізу сучасної освітньої реформи Норвегії. З’ясовано, що ця країна посідає провідне місце серед розвинених держав щодо освітньої політики, а її рівень є вагомим чинником інтелектуального, економічного, соціального, науковотехнічного, інноваційно-технологічного і культурного розвитку. Наукова новизна дослідження: представлено авторське бачення освітньої реформи Норвегії. З’ясовано, що орієнтуючись на сучасний ринок праці, норвезька освіта до пріоритетів сьогодення відносить: вміння оперувати інноваційними технологіями та знаннями; поєднання традиційної та альтернативної освіти, державної і приватної; підвищення ролі і значення освіти в житті суспільства, перетворення її на реальну виробничу та соціальну силу, центральну з’єднуючу ланку системи «наука - техніка - людина - виробництво – культура». |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
сучасні тенденції реформування |
en_US |
dc.subject |
компетентнісний підхід |
en_US |
dc.subject |
система освіти |
en_US |
dc.subject |
Норвегія |
en_US |
dc.subject |
ретроспективний аналіз |
en_US |
dc.title |
Сучасні тенденції реформування системи освіти Норвегії |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |