DSpace Repository

Сучасні тенденції реформування системи освіти Норвегії

Show simple item record

dc.contributor.author Лалак, Наталія Володимирівна
dc.contributor.author Граб, Мар’яна Василівна
dc.date.accessioned 2020-07-24T11:26:39Z
dc.date.available 2020-07-24T11:26:39Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7077
dc.description Лалак Н.В. Сучасні тенденції реформування системи освіти Норвегії / Н.В. Лалак, М.В. Граб // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія» : зб. наук. пр. / Ред. кол. : Пазюра Н. В. (гол. ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – Випуск 1 (11). – С. 229-232 en_US
dc.description.abstract У статті порушено проблему аналізу сучасної освітньої реформи Норвегії. З’ясовано, що ця країна посідає провідне місце серед розвинених держав щодо освітньої політики, а її рівень є вагомим чинником інтелектуального, економічного, соціального, науковотехнічного, інноваційно-технологічного і культурного розвитку. Наукова новизна дослідження: представлено авторське бачення освітньої реформи Норвегії. З’ясовано, що орієнтуючись на сучасний ринок праці, норвезька освіта до пріоритетів сьогодення відносить: вміння оперувати інноваційними технологіями та знаннями; поєднання традиційної та альтернативної освіти, державної і приватної; підвищення ролі і значення освіти в житті суспільства, перетворення її на реальну виробничу та соціальну силу, центральну з’єднуючу ланку системи «наука - техніка - людина - виробництво – культура». en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject сучасні тенденції реформування en_US
dc.subject компетентнісний підхід en_US
dc.subject система освіти en_US
dc.subject Норвегія en_US
dc.subject ретроспективний аналіз en_US
dc.title Сучасні тенденції реформування системи освіти Норвегії en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account