dc.contributor.author |
Молнар, Тетяна Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-13T07:44:50Z |
|
dc.date.available |
2020-07-13T07:44:50Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7062 |
|
dc.description |
Молнар Т. І. Ознаки підготовленого до роботи майбутнього вчителя початкової школи в міжкультурному просторі Закарпаття (на матеріалі констатувального етапу дослідження) / Т. І. Молнар // Стратегічні пріоритети філології й лінгводидактики в умовах реформування освітньої системи в Україні: збірник праць (за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (10 квітня 2020 р., м. Старобільськ)) / ДЗ «Луган. нац.
ун-т імені Тараса Шевченка». Старобільськ, 2020. - С.76-81 |
en_US |
dc.description.abstract |
Проблема організації соціокультурного життя в міжкультурному середовищі є однією з найактуальніших для сучасного людства, причому такою, що стосується існування різних цивілізацій, країн, етнічних і соціальних груп і, врешті-решт, кожної окремої особистості. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Старобільськ |
en_US |
dc.subject |
майбутній вчитель |
en_US |
dc.subject |
початкова школа |
en_US |
dc.subject |
міжкультурний простір |
en_US |
dc.title |
Ознаки підготовленого до роботи майбутнього вчителя початкової школи в міжкультурному просторі Закарпаття (на матеріалі констатувального етапу дослідження) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |