DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Ознаки підготовленого до роботи майбутнього вчителя початкової школи в міжкультурному просторі Закарпаття (на матеріалі констатувального етапу дослідження)

Zur Kurzanzeige

dc.contributor.author Молнар, Тетяна Іванівна
dc.date.accessioned 2020-07-13T07:44:50Z
dc.date.available 2020-07-13T07:44:50Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7062
dc.description Молнар Т. І. Ознаки підготовленого до роботи майбутнього вчителя початкової школи в міжкультурному просторі Закарпаття (на матеріалі констатувального етапу дослідження) / Т. І. Молнар // Стратегічні пріоритети філології й лінгводидактики в умовах реформування освітньої системи в Україні: збірник праць (за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (10 квітня 2020 р., м. Старобільськ)) / ДЗ «Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка». Старобільськ, 2020. - С.76-81 en_US
dc.description.abstract Проблема організації соціокультурного життя в міжкультурному середовищі є однією з найактуальніших для сучасного людства, причому такою, що стосується існування різних цивілізацій, країн, етнічних і соціальних груп і, врешті-решт, кожної окремої особистості. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Старобільськ en_US
dc.subject майбутній вчитель en_US
dc.subject початкова школа en_US
dc.subject міжкультурний простір en_US
dc.title Ознаки підготовленого до роботи майбутнього вчителя початкової школи в міжкультурному просторі Закарпаття (на матеріалі констатувального етапу дослідження) en_US
dc.type Article en_US


Dateien zu dieser Ressource

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

DSpace Suche


Erweiterte Suche

Stöbern

Mein Benutzerkonto