Короткий опис(реферат):
Актуалізується проблема підготовки вчителя, готового до взаємодії з представниками інших культур. Окреслено унікальні та специфічні особливості Закарпаття, які слід враховувати в діяльності, спрямованій на міжкультурну взаємодію етносів. З’ясовано уподобання студентів, які є представниками національних меншин, визначено пріоритети щодо їхніх культурно-освітніх потреб.
Суть розробки, основні результати:
Молнар Т. І. Підготовленість студентів до роботи зі школярами в міжкультурному просторі Закарпаття / Т. І. Молнар // Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Вінниця, ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 3 березня 2020 р.) / за ред. О. А. Голюк ; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, факультет дошкільної, початкової освіти та мистецтв імені Валентини Волошиної. – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2020. – Вип. 9. – С. 387-390