DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Транскордонне освітньо-наукове співробітництво з міжнародного цифрового маркетингу в Карпатському Єврорегіоні

Zur Kurzanzeige

dc.contributor.author Гегедош, Крістіан Володимирович
dc.date.accessioned 2020-07-07T08:05:48Z
dc.date.available 2020-07-07T08:05:48Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7055
dc.description Гегедош К. В. Транскордонне освітньо-наукове співробітництво з міжнародного цифрового маркетингу в Карпатському Єврорегіоні / К. В. Гегедош // Маркетинг і цифрові технології : науковий журнал, Том 4. - № 2. - Одеса, 2020. - С. 27-43 en_US
dc.description.abstract У статті досліджуються вперше теоретичні основи формування транскордонного освітньо-наукового співробітництва (ТКОНС). Зокрема, для цього було вивчено світовий досвід освітніх та наукових проектів в контексті досліджуваного питання і запропоновано виділити відповідні форми, принципи та термінологічні основи ТКОНС. Також автором звернено увагу на особливостях підготовки студентів маркетологів у сучасних умовах та виділено окремі проблемні питання і шляхи їх вирішення в контексті євроцифрової інтеграції України. Запропоновано новітню модель вдосконалення ТКОНС з міжнародного цифрового маркетингу через створення «Транскордонної навчально-дослідної цифрової лабораторії з маркетингових досліджень» на базі ВНЗ Карпатського Єврорегіону. Для цього було проаналізовано передумови саме такої інтеграції країн-учасниць, вказано на нові можливості студентів у вивченні фахових дисциплін, акцентовано увагу на завданнях та функціях лабораторії в навчально-методичному і науково-дослідному напрямках, а також рекомендовані програмні продукти та їх можливості у реалізації намічених цілей. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Одеський національний політехнічний університет en_US
dc.subject транскордонне співробітництво en_US
dc.subject транскордонне освітнє співробітництво en_US
dc.subject транскордонне наукове співробітництво en_US
dc.subject міжнародний маркетинг en_US
dc.subject цифровий маркетинг en_US
dc.subject маркетингові лабораторії en_US
dc.subject Карпатський Єврорегіон en_US
dc.title Транскордонне освітньо-наукове співробітництво з міжнародного цифрового маркетингу в Карпатському Єврорегіоні en_US
dc.type Article en_US


Dateien zu dieser Ressource

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

DSpace Suche


Erweiterte Suche

Stöbern

Mein Benutzerkonto