Короткий опис(реферат):
У статті досліджуються вперше теоретичні основи формування транскордонного освітньо-наукового співробітництва (ТКОНС). Зокрема, для цього було вивчено світовий досвід освітніх та наукових проектів в контексті досліджуваного питання і запропоновано виділити відповідні форми, принципи та термінологічні основи ТКОНС. Також автором звернено увагу на особливостях підготовки студентів маркетологів у сучасних умовах та виділено окремі проблемні питання і шляхи їх вирішення в контексті євроцифрової інтеграції України. Запропоновано новітню модель вдосконалення ТКОНС з міжнародного цифрового маркетингу через створення «Транскордонної навчально-дослідної цифрової лабораторії з маркетингових досліджень» на базі ВНЗ Карпатського Єврорегіону. Для цього було проаналізовано передумови саме такої інтеграції країн-учасниць, вказано на нові можливості студентів у вивченні фахових дисциплін, акцентовано увагу на завданнях та функціях лабораторії в навчально-методичному і
науково-дослідному напрямках, а також рекомендовані програмні продукти та їх можливості у реалізації намічених цілей.
Суть розробки, основні результати:
Гегедош К. В. Транскордонне освітньо-наукове співробітництво з міжнародного цифрового маркетингу в Карпатському Єврорегіоні / К. В. Гегедош // Маркетинг і цифрові технології : науковий журнал, Том 4. - № 2. - Одеса, 2020. - С. 27-43