Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Дюрдь, М.І. | |
dc.date.accessioned | 2020-07-03T11:39:09Z | |
dc.date.available | 2020-07-03T11:39:09Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7043 | |
dc.description | Дюрдь М.І. Діагностика і розвиток обдарованих дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : кваліфікаційна робота напр.підгот. 053 «Психологія» / М.І. Дюрдь; наук.кер. С.Й.Костю.- Мукачево: МДУ, 2020.- 66 с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета дослідження: теоретично проаналізувати та емпірично дослідити особливості розвитку обдарованих дітей молодшого шкільного віку. Відповідно до сформульованої мети дослідження були розроблені наступні завдання: 1. Теоретично обґрунтувати дослідження обдарованості та творчих здібностей в молодших школярів. 2. Емпірично дослідити особливості розвитку обдарованих дітей молодшого шкільного віку. 3. Підібрати систему ігрових та тренінгових занять, спрямованих на формування творчих здібностей молодших школярів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | діагностика і розвиток | en_US |
dc.subject | обдаровані діти | en_US |
dc.subject | молодший шкільний вік | en_US |
dc.title | Діагностика і розвиток обдарованих дітей молодшого шкільного віку | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |