dc.contributor.author |
Дюрдь, М.І. |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-03T11:39:09Z |
|
dc.date.available |
2020-07-03T11:39:09Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7043 |
|
dc.description |
Дюрдь М.І. Діагностика і розвиток обдарованих дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : кваліфікаційна робота напр.підгот. 053 «Психологія» / М.І. Дюрдь; наук.кер. С.Й.Костю.- Мукачево: МДУ, 2020.- 66 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета дослідження: теоретично проаналізувати та емпірично дослідити особливості розвитку обдарованих дітей молодшого шкільного віку.
Відповідно до сформульованої мети дослідження були розроблені наступні завдання:
1. Теоретично обґрунтувати дослідження обдарованості та творчих здібностей в молодших школярів.
2. Емпірично дослідити особливості розвитку обдарованих дітей молодшого шкільного віку.
3. Підібрати систему ігрових та тренінгових занять, спрямованих на формування творчих здібностей молодших школярів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
діагностика і розвиток |
en_US |
dc.subject |
обдаровані діти |
en_US |
dc.subject |
молодший шкільний вік |
en_US |
dc.title |
Діагностика і розвиток обдарованих дітей молодшого шкільного віку |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |