00 DSpace/Manakin Repository

Психолого-педагогічні умови формування професіоналізму майбутніх вихователів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Свистак, Д. М.
dc.date.accessioned 2020-07-02T14:24:46Z
dc.date.available 2020-07-02T14:24:46Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7033
dc.description Свистак Д. М. Психолого-педагогічні умови формування професіоналізму майбутніх вихователів [Рукопис] : кваліфікаційна робота напр. підгот. 053 «Психологія» / Д. М. Свистак ; наук. кер. О. Ю. Воронова. - Мукачево: МДУ, 2020. - 63 с. en_US
dc.description.abstract Мета дослідження – полягає в обґрунтуванні теоретико-методичних засад формування комунікативної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів, та експериментальній перевірці системи роботи з формування комунікативної компетентності. Завдання дослідження: 1. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури визначити сутність і структуру поняття «комунікативної компетентність вихователя дошкільного навчального закладу». 2. Охарактеризувати вимоги до комунікативної компетентності вихователя дошкільного навчального закладу 3. Дослідити рівень комунікативної компетентності майбутніх вихователів, провести аналіз результатів емпіричного дослідження. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject Психолого-педагогічні умови en_US
dc.subject формування професіоналізму en_US
dc.subject майбутні вихователі en_US
dc.title Психолого-педагогічні умови формування професіоналізму майбутніх вихователів en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу