Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Свистак, Д. М. | |
dc.date.accessioned | 2020-07-02T14:24:46Z | |
dc.date.available | 2020-07-02T14:24:46Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7033 | |
dc.description | Свистак Д. М. Психолого-педагогічні умови формування професіоналізму майбутніх вихователів [Рукопис] : кваліфікаційна робота напр. підгот. 053 «Психологія» / Д. М. Свистак ; наук. кер. О. Ю. Воронова. - Мукачево: МДУ, 2020. - 63 с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета дослідження – полягає в обґрунтуванні теоретико-методичних засад формування комунікативної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів, та експериментальній перевірці системи роботи з формування комунікативної компетентності. Завдання дослідження: 1. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури визначити сутність і структуру поняття «комунікативної компетентність вихователя дошкільного навчального закладу». 2. Охарактеризувати вимоги до комунікативної компетентності вихователя дошкільного навчального закладу 3. Дослідити рівень комунікативної компетентності майбутніх вихователів, провести аналіз результатів емпіричного дослідження. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | Психолого-педагогічні умови | en_US |
dc.subject | формування професіоналізму | en_US |
dc.subject | майбутні вихователі | en_US |
dc.title | Психолого-педагогічні умови формування професіоналізму майбутніх вихователів | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |