dc.contributor.author |
Свистак, Д. М. |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-02T14:24:46Z |
|
dc.date.available |
2020-07-02T14:24:46Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7033 |
|
dc.description |
Свистак Д. М. Психолого-педагогічні умови формування професіоналізму майбутніх вихователів [Рукопис] : кваліфікаційна робота напр. підгот. 053 «Психологія» / Д. М. Свистак ; наук. кер. О. Ю. Воронова. - Мукачево: МДУ, 2020. - 63 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета дослідження – полягає в обґрунтуванні теоретико-методичних засад формування комунікативної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів, та експериментальній перевірці системи роботи з формування комунікативної компетентності. Завдання дослідження:
1. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури визначити сутність і структуру поняття «комунікативної компетентність вихователя дошкільного навчального закладу».
2. Охарактеризувати вимоги до комунікативної компетентності вихователя дошкільного навчального закладу
3. Дослідити рівень комунікативної компетентності майбутніх вихователів, провести аналіз результатів емпіричного дослідження. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
Психолого-педагогічні умови |
en_US |
dc.subject |
формування професіоналізму |
en_US |
dc.subject |
майбутні вихователі |
en_US |
dc.title |
Психолого-педагогічні умови формування професіоналізму майбутніх вихователів |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |