Zusammenfassung:
Мета дослідження – полягає в обґрунтуванні теоретико-методичних засад формування комунікативної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів, та експериментальній перевірці системи роботи з формування комунікативної компетентності. Завдання дослідження:
1. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури визначити сутність і структуру поняття «комунікативної компетентність вихователя дошкільного навчального закладу».
2. Охарактеризувати вимоги до комунікативної компетентності вихователя дошкільного навчального закладу
3. Дослідити рівень комунікативної компетентності майбутніх вихователів, провести аналіз результатів емпіричного дослідження.
Beschreibung:
Свистак Д. М. Психолого-педагогічні умови формування професіоналізму майбутніх вихователів [Рукопис] : кваліфікаційна робота напр. підгот. 053 «Психологія» / Д. М. Свистак ; наук. кер. О. Ю. Воронова. - Мукачево: МДУ, 2020. - 63 с.