dc.contributor.author |
Рупак, А. С. |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-02T14:11:23Z |
|
dc.date.available |
2020-07-02T14:11:23Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7032 |
|
dc.description |
Рупак А. С. Я-образ як інструмент корекції самооцінки підлітка [Рукопис] : кваліфікаційна робота напр. підгот. 053 «Психологія» / А. С. Рупак; наук. кер. М. О. Марценюк. - Мукачево: МДУ, 2020.- 63 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета дослідження полягає в здійсненні теоретичного аналізу та емпіричному дослідженні Я-образу як інструменту корекції самооцінки підлітка, а також наданні рекомендацій дорослим, що взаємодіють з дітьми для формування адекватної самооцінки у підлітків.
Завдання дослідження:
1. Здійснити теоретичне вивчення питання в науковій літературі та вокреслити психологічні чинники, які впливають на формування адекватної самооцінки та «Я-образу» підлітка.
2. Підібрати психологічний інструментарій та провести емпіричне дослідження; розкрити роль фактору самооцінки на формування «Я-образу» в підлітковому віці.
3. Розробити та надати рекомендації батькам та вчителям щодо формування адекватної самооцінки в підлітковому віці. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
самооцінки підлітка |
en_US |
dc.subject |
розвиток самосвідомості |
en_US |
dc.subject |
емпіричне дослідження |
en_US |
dc.subject |
Я-образ |
en_US |
dc.title |
Я-образ як інструмент корекції самооцінки підлітка |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |