Репозиторий Dspace

Критеріальний підхід до формування комунікативної культури майбутніх учителів засобами інтерактивних технологій

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Варга, Леся Іванівна
dc.contributor.author Мартин, Наталія Володимирівна
dc.date.accessioned 2020-07-01T10:43:58Z
dc.date.available 2020-07-01T10:43:58Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7016
dc.description Варга Л.І. Критеріальний підхід до формування комунікативної культури майбутніх учителів засобами інтерактивних технологій / Л.І. Варга, Н.В. Мартин // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія» : зб. наук. пр. / Ред. кол. : Пазюра Н. В. (гол. ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – Випуск 1 (11). – С. 194-197 en_US
dc.description.abstract Матеріали статті відображають актуальну проблему - критеріальний підхід до формування комунікативної культури майбутніх учителів засобами інтерактивних технологій. Визначено роль спілкування як один із важливих інструментів професійної діяльності майбутніх учителів. Автори статті визначають, що формування комунікативної культури студентів вищого навчального педагогічного закладу – складний і багатоплановий процес, ефективність якого зумовлена взаємопов’язаними компонентами комунікативної культури майбутніх учителів: ціннісно-орієнтаційним; емоційно-особистісним; мовленнєво-комунікативним, інтерактивно-діяльнісним. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject спілкування en_US
dc.subject майбутні вчителі en_US
dc.subject інтерактивні технології en_US
dc.subject комунікативна культура en_US
dc.subject критеріальний підхід en_US
dc.title Критеріальний підхід до формування комунікативної культури майбутніх учителів засобами інтерактивних технологій en_US
dc.type Article en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись