Репозиторий Dspace

Педагогіка партнерства: успішна взаємодія школи та сім'ї

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Яров, Тетяна Коріївна
dc.date.accessioned 2020-07-01T10:35:21Z
dc.date.available 2020-07-01T10:35:21Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7015
dc.description Яров Т.К. Педагогіка партнерства: успішна взаємодія школи та сім'ї / Т.К. Яров // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія» : зб. наук. пр. / Ред. кол. : Пазюра Н. В. (гол. ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – Випуск 1 (11). – С. 177-180 en_US
dc.description.abstract У статті розкрито особливості співпраці школи та сім’ї в контексті педагогіки партнерства. Уточнено сутність понять «взаємодія», «співпраця», «співробітництво», «партнерство». Автором закцентовано увагу на важливості педагогіки партнерства сучасного ЗЗСО з родинами та обґрунтовано принципи і педагогічні умови, що забезпечують ефективність такої взаємодії. Частково проілюстровано практичний аспект реалізації педагогічних умов. У статті зазначено, що процес удосконалення співпраці школи та сім'ї – довготривалий та безперервний, його можна здійснювати у різних напрямках: гуманізації змісту і форм роботи; гармонізації взаємин педагогів та батьків; підвищенні ефективності застосовуваних педагогом у роботі з батьками інноваційних прийомів та засобів впливу. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject освітній процес en_US
dc.subject виховання особистості дитини en_US
dc.subject співпраця en_US
dc.subject партнерство en_US
dc.subject співробітництво en_US
dc.subject взаємодія en_US
dc.title Педагогіка партнерства: успішна взаємодія школи та сім'ї en_US
dc.type Article en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись