dc.contributor.author |
Яров, Тетяна Коріївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-01T10:35:21Z |
|
dc.date.available |
2020-07-01T10:35:21Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7015 |
|
dc.description |
Яров Т.К. Педагогіка партнерства: успішна взаємодія школи та сім'ї / Т.К. Яров // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія» : зб. наук. пр. / Ред. кол. : Пазюра Н. В. (гол. ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – Випуск 1 (11). – С. 177-180 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розкрито особливості співпраці школи та сім’ї в контексті педагогіки партнерства. Уточнено сутність понять «взаємодія», «співпраця», «співробітництво», «партнерство». Автором закцентовано увагу на важливості педагогіки партнерства сучасного ЗЗСО з родинами та обґрунтовано принципи і педагогічні умови, що забезпечують ефективність такої взаємодії. Частково проілюстровано практичний аспект реалізації педагогічних умов. У статті зазначено, що процес удосконалення співпраці школи та сім'ї – довготривалий та безперервний, його можна здійснювати у різних напрямках: гуманізації змісту і форм роботи; гармонізації взаємин педагогів та батьків; підвищенні ефективності застосовуваних педагогом у роботі з батьками інноваційних прийомів та засобів впливу. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
освітній процес |
en_US |
dc.subject |
виховання особистості дитини |
en_US |
dc.subject |
співпраця |
en_US |
dc.subject |
партнерство |
en_US |
dc.subject |
співробітництво |
en_US |
dc.subject |
взаємодія |
en_US |
dc.title |
Педагогіка партнерства: успішна взаємодія школи та сім'ї |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |