DSpace Repository

Застосування анімації та BYOD - технології на уроках фізики в закладах загальної середньої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Ігнатишин, Микола Іванович
dc.contributor.author Горобець, В’ячеслав Вікторович
dc.contributor.author Швардак, Тарас Михайлович
dc.date.accessioned 2020-07-01T10:05:31Z
dc.date.available 2020-07-01T10:05:31Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7011
dc.description Ігнатишин М.І. Застосування анімації та BYOD - технології на уроках фізики в закладах загальної середньої освіти / М.І. Ігнатишин, В.В. Горобець, Т.М. Швардак // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія» : зб. наук. пр. / Ред. кол. : Пазюра Н. В. (гол. ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – Випуск 1 (11). – С. 132-134 en_US
dc.description.abstract У роботі розглядаються деякі можливості технології BYOD. Проведено аналіз наукових публікацій, пов’язаних з перспективами даної технології. Описано досвід застосування мобільних пристроїв в роботі викладача. Апробовані засоби технології BYOD в освітньому процесі ліцею та вузу. Розглянуто проблему використання освітніх технологій у розвитку уяви учнів, запропоновано пакети комп’ютерних програм для візуалізації навчального матеріалу з фізики, при вивченні геометричної оптики, побудові зображень в опуклій лінзі. Метою роботи є побудова математичної моделі оптичної лави. Метод дослідження передбачає побудову програми та анімації в пакеті Mathcad. Розроблена програма дозволяє змінювати вихідні дані, фокусну відстань, розмір лінзи та тіла, відстань тіла до лінзи. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject технології BYOD en_US
dc.subject анімація на уроках фізики en_US
dc.subject викладання en_US
dc.subject комп’ютерні технології en_US
dc.subject освітні технології en_US
dc.title Застосування анімації та BYOD - технології на уроках фізики в закладах загальної середньої освіти en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account