Навчально-методичні рекомендації з курсу «Психологічний супровід
сім’ї» розроблено відповідно до навчального плану і складається з навчальної
програми курсу, практичних та лабораторних занять, питань до самоконтролю,
завдань ...
Матеріали посібника вміщують набутки з історії освіти й виховання з позицій соціо
культурного підходу у відповідності з програмою “Історія педагогіки” для вузів. Врахову
ючи специфіку оцінювання пізнавальної діяльності ...
У навчальному посібнику проаналізовано основні етапи
формування світогляду та психолого-педагогічних поглядів
М. Монтессорі; здійснено аналіз її життєвого й творчого шляху;
виявлено основні умови розвитку дітей; висвітлено ...
Радул, О. С.; Прибора, Т. О.; Андросова, Н. М.; Завітренко, Д. Ж.(Кропивницький, 2023)
Навчальний посібник присвячено життєдіяльності видатного
італійського педагога Марії Монтессорі та поширенню її педагогіки в
сучасному світі. Посібник складається із двох частин. У першій частині
авторами посібника ...
Товканець, Ганна Василівна; Лалак, Наталія Володимирівна(Мукачево: МДУ, 2021)
У посібнику представлено концептуальні засади інклюзивної освіти: соціокультурний контекст, досвід зарубіжних країн, міжнародне та національне
законодавче і нормативно-правове забезпечення впровадження й функціонування ...
Методичне видання з дисципліни «Менеджмент» покликане допомогти студентам, які навчаються за економічними спеціальностями, оволодіти теоретичними знаннями з менеджменту, зокрема щодо сутності менеджменту як науки і мистецтва ...
Навчальний посібник призначений для полегшення самостійної
підготовки здобувачів освіти спеціальності 131 «Прикладна механіка» при
вивченні курсу «Хімія» з урахуванням змісту сучасної системи знань для
бакалаврів ...
Опорний конспект лекцій у схемах і таблицях з дисципліни «Комп’ютерні
технології в роботі з дітьми», частина ІІ включає у себе загальні питання щодо загального рівня інформатизації педагогів, оволодіння ними інформаційн ...
Опорний конспект лекцій у схемах і таблицях з дисципліни
«Комп’ютерні технології в роботі з дітьми», частина І включає у себе
загальні питання щодо загального рівня інформатизації педагогів, оволодіння
ними ...
Посібник є зібранням теоретичного матеріалу та практичних завдань в
межах студентоцентрованого підходу до змішаного навчання, які можуть бути
застосовані як у навчальному процесі при вивченні дисциплін педагоічного ...