dc.contributor.author |
Тягур, Василь Михайлович |
|
dc.contributor.author |
Басараб, Валерій Васильович |
|
dc.contributor.author |
Король, Ніна Вікторівна |
|
dc.contributor.author |
Куцик, Ольга Гаврилівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-30T14:44:15Z |
|
dc.date.available |
2020-06-30T14:44:15Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6993 |
|
dc.description |
Тягур В.М. До проблеми професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів / В.М. Тягур, В.В. Басараб, Н.В. Король, О.Г. Куцик // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія» : зб. наук. пр. / Ред. кол. : Пазюра Н. В. (гол. ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – Випуск 1 (11). – С. 104-107 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті висвітлюються теоретичні аспекти проблеми професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. Характеризуються поняття «компетентність», «професійна компетентність» та на цій основі представлено авторське визначення «професійна компетентність майбутнього вчителя початкових класів». Зазначено, що формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів автори розуміють як цілеспрямований процес, який здійснюється на основі певних умов, з використанням відповідних розвиваючих технологій і передбачуваним результатом розвитку професійних та особистісних умінь. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
професійна компетентність майбутнього вчителя початкових класів |
en_US |
dc.subject |
професійна компетентність |
en_US |
dc.subject |
професійна підготовка |
en_US |
dc.subject |
майбутній вчитель початкових класів |
en_US |
dc.subject |
компетентнісний підхід |
en_US |
dc.subject |
компетентність |
en_US |
dc.title |
До проблеми професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |