Аннотации:
У статті на основі історико-педагогічного дослідження з’ясовано підходи вченого-педагога Закарпаття першої половини ХХ століття Августина Волошина щодо якісної підготовки вчителів початкових шкіл та підвищення їх кваліфікації в умовах зміни державної влади і територіальної приналежності краю до Чехословаччини. Проаналізовано досвід Августина Волошина, як директора Ужгородської греко-католицької півце-учительської семінарії. У ході дослідження використано комплекс методів, а саме: пошуково-бібліографічний, контент-аналізу, історико-географічний, хронологічний, ретроспективного логіко-системного аналізу.
Описание:
Човрій С.Ю. Августин Волошин як директор Ужгородської греко-католицької півче-учительської семінарії / С.Ю. Човрій // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія» : зб. наук. пр. / Ред. кол. : Пазюра Н. В. (гол. ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – Випуск 1 (11). – С. 45-48